A bugia rà verità di Escluso Mortimer

A bugia rà verità di Escluso Mortimer

Tema: La bugia

Stanotte nun putevu rorme e m’aggiu missu a pensà si pe campà n’coppa a stu Munnu era meglio a bugia o a verità!
E mentre cu me stessu parlavu me ricevu che n’fondu rint a ogni bugia c’è stà nu pocu e verità, ma si è accussi puru rint a ogni verità ci stà nu pocu e bugia.
Ma forse a bugia nun esiste magari esiste sulu a verità vera e a verità fausa, ma si forse è accussi, ma si accussi tuttu stu discorsu l’aggia cagnà.-
E assì lu cagnui allora aggia ricere che rint a ogni verità ci stà nu fundu e falsa verità, e chestu è logicu vistu che a bugia nun esiste o no?
A vera verità e a fausa verità, me piace sta cosa, ma aspetta nu pocu, e si u veru fosse nata cosa, e si esistesse a bugia vera e chella fausa?
Marò ma pecchè a chest’ora me vengunu sti pensieri?
E mò u dubbio è forte, allora esiste a verita vera e chella fausa, o esiste a bugia vera e fausa, o esistunu tutte e doie, o meglio quattro comm me pare che stoncu a ragionà, si po’ stoncu a ragiunà, e puru cà se aessa verè se fosse bugia o verità!
Si stoncu a ragiunà bonu o malamente, quasi fosse nu miscredente, mah e chi lu po sapè, forse mancu iu.-
E mentre stoncu a fa tuttu stu bellu ragionamentu se so fatte quasi e tre rà notte, e eccu che se sente a rint a stanza alluccà muglierema che rice ma ancora locu stai, te vuo veni a cuccà?
Amò stoncu a veni gli risponnu, mentre chiurru a telefonata cu a femmina che stava cu me a ragiunà n’coppa a bugia e a verità.-
Me vacu a cuccà, a muglierema ci ricu, nun me sentivu troppu bonu, so sciutu foru u balcone a piglià nu pocu r’aria, e rint a me m’addimmannu ma mò gli aggiu rittu na vera bugia o na falsa verità?
Ai posteri l’ardua sentenza, a saperlu chi so sti posteri mò, pè mò meglio che astutu a luce e m’addormu, buonanotte!

10 Risposte a “A bugia rà verità di Escluso Mortimer”

  1. Bravissimo Escluso, questo pezzo sembra il monologo di un personaggio pirandelliano o eduardiano. Complimenti!
    voto questo testo

  2. voto questo testo
    bugia o verita ‘ ? dipende dai punti di vista . la lettura e’ piacevolissima ed il testo veramente bello

  3. Per votare un testo bisogna apporre, nella sezione dedicata ai commenti, nella pagina del pezzo che si desidera votare la scritta “Voto questo testo”.
    Ogni pezzo che riceva un commento, a patto che sia un commento al pezzo, e non un ringraziamento dell’autore o un’eventuale conversazione successiva, varrà come 1 voto, per cui tenete conto della possibilità di farvi sia votare che apprezzare con un commento al pezzo, ottenendo così ben 2 voti.

I commenti sono chiusi.